2 Aralık 2012 Pazar

ELMALI BADEMLI CUPCAKE




ELMALI BADEMLI CUPCAKE


CUPCAKE MALZEMESI:  2 adet yumurta
                         7 yemek kasıgı toz seker
                         1 çay bardagı süt
                         1 su bardagı badem (ince çekilmis)
                         yarım çay bardagı sıvıyag
                         2 yemek kasıgı tereyagı (eritilmis)
                         yarım paket kabartmatozu
                         1 vanilin
                         7 yemek kasıgı tepeleme un
                         1 adet elma veya kuru erik
                         1 çay kasıgı tarçın


CUPCAKE YAPILISI: Tarifi Oktay Ustanın programından aldım çok begendim gerçi o kuru erik ile yapmıstı ama benim elimde elma vardı onu kullandım eh elmada tarçınsız olmaz bence bende öyle denedim ve sonuç mükemmel oldu hadi sizde deneyin ve benimle paylasın yorumlarınızı bekliyorum. Iste size yapılısı hadi sizde deneyin:))
     Yumurta ve toz sekeri birlikte çırpıyoruz. Sırasıyla süt, sıvıyag ve eritilip sogutulmus tereyagı yumurta karısımına eklenir. Badem, vanilin ve kabartmatozunu'da ekleyip son olarak elenmis unu ilave edip hamuru iyice karıstırıyoruz. Hamuru cupcake kalıplarına esit olarak paylastırıyoruz. Bu arada elmamızın kabuklarını soyup dilimliyoruz ve tarçın ile harmanlıyoruz. Cupcake'lerin ortalarına dilimlenmis elmaları yerlestiriyoruz ve önceden isitilmis 170 derece fırında yaklasık 15-20 dakika pisiriyoruz. AFIYET OLSUN

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...